Een podcastserie met alleen maar positieve en optimistische mensen met een lang lontje te gast bij Milo Berlijn. In de podcast Lange Lonten staan mensen centraal die in deze crisis hun ‘cool’ bewaren, geduldig en met relativering hun werk blijven doen en anderen respectvol benaderen. Milo vraagt zijn gasten naar hun drijfveren en kijk op het leven.

Ricardo Eshuis is directeur van het meest positieve bedrijf van Nederland, SVH. SVH heeft de prijs in de wacht gesleept omdat ze tijdens de corona zoveel mooie inspanningen hebben geleverd voor de horeca sector. Het motto van SVH: Kijk naar wat wel kan, wat niet kan weten we nu wel.

Ricardo had als jongensdroom om voor de klas te staan en geschiedenis te onderwijzen en om zelf een boek te schrijven. Beide dromen heeft hij verwezenlijkt. Daarna wilde hij zich toch weer inzetten voor de mooiste branche die er is: Horeca. Zijn levensmotto: Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander.

De lange Lont is een samenwerking tussen Streekstad Centraal en TrainMark en is iedere woensdag via radio te horen om 06:00 uur en 18:00 uur.
Pin It
Bekeken: 2374x
https://ee.itk.ac.id/data/